Проект розпорядження РДА "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Кіцманській районній державній адміністрації"

Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail

Проект

Україна

Кіцманська районна державна адміністрація

Чернівецької області

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

_______________________                                                                     №_____

 

Про затвердження Переліку

адміністративних  послуг, що

надаються через Центр

надання адміністративних послуг

при Кіцманській районній

державній адміністрації

Відповідно до  статтей 6, 41  Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України "Про адміністративні послуги" , розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 №523-р:

1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Кіцманській районній державній адміністрації (далі Перелік), що додається.

2.  Відділу документообігу та контролю апарату  районної державної адміністрації  (Гобчук О.І.), юридичному відділу апарату  районної державної адміністрації (Бойда Г.В.) забезпечити  подання цього розпорядження на державну реєстрацію до  Кіцманського районного управління юстиції Чернівецької області.

3. Сектору з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформаціїапарату  районної державної адміністрації (Мельничук Г.Г.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження в друкованих засобах масової інформації.

4. Це розпорядження  набирає  чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше дня його опублікування у друкованих засобах масової інформації, крім пунктів пунктів 1-8, 11-16, 19-25 Переліку, які набирають чинності з 1 жовтня 2014 року, і пунктів 9, 10, 17,18, 26-41 Переліку, які набирають чинності з 1 січня 2015 року.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова районної

державної адміністрації                                            

Виконавець:

Начальник відділу - керівник Центру

надання адміністративних послуг                                                Г.Д.Скоропад

 

тел.(03736)2-35-79

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                     Розпорядження

                                                                                     Кіцманської районної

                                                                                     державної адміністрації

                                                                                     ____________№ ______

 

Перелік

адміністративних послуг, що надаються через Центр  надання адміністративних послуг при Кіцманськійрайонній державній адміністрації

з/п

Назва адміністративної послуги

Реєстраційна служба Кіцманського районного управління юстиції

Чернівецької області

1

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

2

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

3

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

4

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

5

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

6

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

7

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

8

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

9

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

10

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

11

Реєстрація громадського об’єднання

12

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

13

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

14

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

15

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

16

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

Кіцманський районний сектор Управління державної

міграційної служби у Чернівецькій області

17

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

18

Оформлення та видача проїзного документа дитини

19

Оформлення та видача паспорта громадянина України

20

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

21

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

22

Реєстрація місця проживання особи

23

Зняття з реєстрації місця проживання особи

24

Реєстрація місця перебування особи

25

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

Відділ Держземагенства в Кіцманському районі  Чернівецької області

26

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

27

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

28

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

29

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

30

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

31

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

32

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

33

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про: -землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, -обмеження у використанні земель, -земельну ділянку

34

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

35

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

36

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)

37

Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

38

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

39

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

40

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

41

Висновок про погодження проектуземлеустрою щодо відведення земельноїділянки

Відділ містобудування, архітектури та

житлового-комунального господарства Кіцманської райдержадміністрації

42

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

43

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

44

Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

45

Видача паспорта прив`язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Відділ освіти, молоді і спортуКіцманської райдержадміністрації

46

Видача посвідчення батьків багатодітної сім`ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї

47

Підготовка клопотання про присвоєння почесногозвання "Мати-героїня"

Служба у справах дітейКіцманської райдержадміністрації

48

Надання згоди на вчинення правочину щодо майна неповнолітніх (в т.ч.нерухомості), яке належить їм на праві власності, або в яких є чи можуть виникнути інші права щодо даного майна

49

Надання висновку про встановлення доцільності опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини

50

Надання статусу дитини – сироти і дитини, позбавленої батьківського піклуваня

51

Надання висновку про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини

52

Надання висновку про можливість бути усиновлювачами

53

Надання висновку про можливість передачі дитини матері, батькові, які повернулися з місць позбавлення волі

54

Надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав

55

Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною

Відділ економічного розвитку та

інфраструктуриКіцманської райдержадміністрації

56

Видача акту обстеження приймальних пунктів по заготівлі і переробці металобрухту чорних та кольорових металів

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                 Т.О.Демидюк               

 

Виконавець:

Начальник відділу - керівник Центру

надання адміністративних послуг                                                Г.Д.Скоропад

 

тел.(03736)2-35-79

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту розпорядження першого заступника голови Кіцманської  районної державної адміністрації«Про затвердження  переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних  послуг при

Кіцманській  районній державній адміністрації».

 

1.Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.

Проект регуляторного акту розроблено з метою реалізації Закону України  «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 №523-р.

Відповідно до частини шостої статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги" (далі - Закон) встановлюється, що центр надання адміністративних послуг надає послуги відповідно до переліку адміністративних послуг, що визначається органом, який його утворив - Кіцманською районною державною адміністрацією.

Без затвердженого переліку адміністративних послуг неможливо розпочати роботу центру. У зв`язку з цим виникає необхідність визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг при Кіцманській райдержадміністрації.

2. Цілі державного регулювання.

Функціонування центру надання адміністративних послуг при Кіцманській районній державній адміністрації неможливе без затвердженого переліку адміністративних послуг. Тому єдиним можливим способом досягнення встановлених цілей є затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються центром надання адміністративних послуг. Прийняття розпорядження  забезпечить дотримання законності, прозорості та юридичної визначеності в системі надання адміністративних послуг як структурними підрозділами райдержадміністрації, так і представництвами виконавчих органів влади територіальних міністерств та відомств, які функціонують в районі та є суб’єктами надання адміністративних послуг для належної організації надання таких послуг через ЦНАП.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

   Розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

   У разі залишення ситуації без змін досягнення визначених цілей не можливе, так як дана процедура  не відповідає вимогам Закону.

     Від такої альтернативи необхідно відмовитись.

     Прийняття даного проекту  розпорядження дасть  можливість:

     - звернувшись до адміністратора у центрісуб’єкти господарювання та громадяни матимуть можливість раціонально скоротити  кількість документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

      - безперешкодносуб’єктам господарювання та  громадянам одержувати необхідну інформацію для отримання адміністративної послуги;

      - реалізація прав та інтересів громадян  та суб’єктів господарювання через публічне обговорення проекту регуляторного акта.

     На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що дана альтернатива є прийнятною та забезпечує реалізацію Закону України «Про адміністративні послуги» та розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої через центри надання адміністративних послуг».

4.      Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

     Для розв’язання проблемного питання пропонується прийняти розпорядження голови райдержадміністрації щодо визначення  переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг при Кіцманській райдержадміністрації. 

Прийняття регуляторного акта дозволить визначити перелік адміністративних послуг, що забезпечить прозорість, доступність, чіткість та урегульованість процесу надання адміністративних послуг.

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

В результаті прийняття даного регуляторного акту планується досягнення поставлених цілей. Проблем із організацією надання адміністративних послуг  структурними підрозділами райдержадміністрації через адміністратора центру при Кіцманській районній державній адміністрації,  не прогнозується. Крім того, оскільки, суб’єкти надання адміністративних послуг розміщуються в тому ж приміщенні де розміщується центр, не передбачається ускладнень із створення незручностей суб’єктам звернень, із затягування розгляду звернень чи передачі документів в процесі надання адміністративних послуг.  Складніше, в цьому плані, буде налагоджуватись робота з наданням адмінпослуг через ЦНАП реєстраційною службою Кіцманського районного управління юстиції, Кіцманським районним сектором Управління державної міграційної служби, відділом Держземагенства в Кіцманському районі .

Поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

    Існують ризики впливу зовнішніх чинників на дію даного акта, наприклад: зміни діючого законодавства, соціально-політичні впливи та таке інше. Усе це може привести до недоцільності подальшого застосування прийнятого регуляторного акта, або зміни його суті чи окремих положень.

   Тобто ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного регуляторного акта існує цілком реально, однак не може вплинути на фактор відмови від введення в дію запропонованого регулювання, оскільки наслідки відмови значно гірші.

     Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

    Впровадження вимог цього регуляторного акту не потребує додаткових витрат з бюджету. Перевагою впровадження регуляторного акту є спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

      Нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

   Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акту буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.

    Звіти по відстеженням даного регуляторного акту будуть надаватись до спеціально уповноваженого органу та публікуватись в засобах масової інформації. 

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

Даний регуляторний акт, певним чином, впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян та органів виконавчої влади, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління. Проведення аналізу вигод та витрат у повному обсязі є складною процедурою, оскільки передбачає систематичний збір та аналіз інформації, розрахунок вигод та витрат для значного проміжку часу, застосування різних математичних та економічних моделей, тощо.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого проекту, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється його дія, наведені вигоди та витрати у текстовій формі та занесені до Таблиці вигод та витрат.

Таблиця вигод та витрат

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

-                   Дотримання вимог Закону України  «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

-                Забезпечення прозорості в системі надання адміністративних послуг, оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

Немає, реалізація проекту розпорядження не потребує додаткових витрат з державного бюджету, оскільки передбачається визначити перелік адміністративних послуг,  які надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг при Кіцманській райдержадміністрації.

Інтереси суб’єктів господарювання

Забезпечення прозорості в системі надання адміністративних послуг, оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.

немає

Інтереси громадян

Забезпечення прозорості в системі надання адміністративних послуг, оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг

немає

Проаналізувавши вигоди та витрати, що виникають від запровадження регуляторного акта, вважаємо за доцільне впровадження зазначеного розпорядження.

7. Строк дії регуляторного акта.

Пропонується встановити необмежений термін дії розпорядження – до внесення змін у перелік адміністративних послуг, обумовлених змінами у чинному законодавстві, а також за інших обставин, що зумовлюють необхідність відміни або перегляду даного розпорядження.

8.                 Показники результативності регуляторного акта.

У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:

      - кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги у Центрі надання адміністративних послуг при Кіцманській районній державній адміністрації;

      - кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб на яких буде поширюватися дія акта (кількість звернень одержувачів адміністративних послуг);

      - рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

    - кількість наданих адміністративних послуг;

    - середній термін розгляду звернення;

    - кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративні послуг.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Результативність цього регуляторного акта буде відстежуватись статистичним методом, шляхом аналізу статистичних даних, наданих працівниками Центру надання адміністративних послуг.

Базове відстеження результативності дії цього акту буде здійснено в порядку та строки, визначені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Здійснення відстеження результативності даного регуляторного акту дозволить зробити необхідні висновки та запровадити більш повну та ефективну дію цього акту.

Не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом, буде проведене повторне відстеження результативності цього акту, де будуть відображені показники за період, з моменту закінчення проведення базового відстеження.

За цими порівняльними даними, після зазначеного строку, буде встановлена повнота та ефективність введення в дію регуляторного акта.

Протягом кожних трьох років з моменту виконання заходів по проведенню повторного відстеження результативності регуляторного акта, при умові його чинності, буде здійснено періодичне відстеження результативності, де будуть відображені відповідні показники, у порівнянні з попереднім відстеженням результативності акта.

 

Виконавець:

 

Начальник відділу - керівник Центру

надання адміністративних послуг                                                           Г.Д.Скоропад

-