Управління праці та соціального захисту населення звітує

15.05.2018 | 11:49
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Кіцманський район

Станом на 1 травня 2018 року відділом адресних соціальних допомог прийнято 2707 заяв від громадян на призначення всіх видів допомог та субсидій, що на  242 чи на 8 % менше ніж за відповідний період 2017 року ( 2949). З них:

допомога по вагітності та пологах – 111, що на 6 чи на 5% більше ніж за відповідний період 2017 року (105);

допомога при народженні дитини – 207, що на 12, чи на 5 % менше ніж за відповідний період 2017 року  (219);

державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 480, що на 39, чи на 7%  менше ніж за відповідний період 2017 року (519);

державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 64, що на , чи 10 на 13% менше ніж за відповідний період 2017 року (74);

допомога одиноким матерям – 334, що на 13, чи на 4 % менше ніж за відповідний період 2017 року (321);

допомога опікунам (піклувальникам) – 30, що на 6, чи на 25% більше ніж за відповідний період 2017 року (24);

тимчасова допомога замість аліментів – 55, що на 51, чи на 48% менше, ніж за відповідний період 2017 року (106);

допомога особам, які переміщуються з зони АТО – 19, що на 6, чи на 46% ,більше ніж за відповідний період 2017 року (13);

субсидія на оплату ЖКП та СГТП – 1203, що на 156, чи на 11%, менше ніж за відповідній період 2017 року (1359) та інші.

Протягом січня - квітня 2018 року 211 ліквідаторам наслідків  аварії на ЧАЕС призначено щорічна допомога на оздоровлення.

За призначенням та перерахунком субсидії для відшкодування витрат за житлово - комунальні послуги протягом січня - квітня 2018 року звернулось 1203 сім’ї, в тому числі - 829 сім’ї за призначенням СГТП. Станом на 1 травня 2018 року субсидію на оплату житлово-комунальних послуг отримує 14236 сімей.

За чотири місяці 2018 року відділом бухгалтерського обліку звітності та господарських питань було профінансовано допомог сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям, інвалідам дитинства в сумі 30445,5 тис. грн., це становить 102,0 % відносно минулого 2017 року. Заборгованості станом 01.05.2018 року немає.

Будинкам сімейного типу за чотири місяці 2018 року профінансовано 386,6 тис. грн.. За даний період в 2017 році профінансовано 348,1 тис. грн.. Станом на 01.05.2018р. заборгованості немає.

За 4 місяці 2018 року виплачено одноразової допомоги громадянам району по комплексній програмі «Турбота»  на 89,4 грн., а по комплексній програмі «АТО»   136,2 грн. Заборгованість станом на 01.05.2018 року по комплексній програмі «Турбота» та по комплексній програмі «АТО»   немає.

На надання компенсації громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС надійшло коштів 692,5 тис. грн. – це на 42,7 тис. грн. більше, ніж минулого року. Прийнято розрахунків на суму 587 тис. грн., що на 178,4 тис. грн. від нарахувань 2017 року. Фактично виплачено  компенсацій в сумі 598,2 тис. грн., в т.ч. погашено заборгованість за 2017 рік – 47,6 тис. грн..

1. По здійсненні  виплати підвищених стипендій, надання щорічної та додаткової відпусток, збереження заробітної плати, у разі переведення на нижчеоплачувану роботу, та у зв'язку з відселенням громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, прийнято розрахунків на 22,1 тис. грн., це на 10,8 тис. грн. більше, проти відповідного показника минулого року; надійшло коштів – 28,7 тис. грн., це на 43,4% менше надходжень 2017 року, або на 22 тис. грн. Фактично виплачено 27,2 тис. грн.. Заборгованості станом на 01.05.2018р. немає.

2. Компенсації сім’ям з дітьми та видатків на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, нараховано 332,3 тис. грн., що на 171 тис. грн. більше, ніж в минулому році. Профінансовано 411 тис. грн., що на 61,8 тис. грн. більше, ніж у січні - квітні 2017 року. Фактично виплачено 332,3 тис. грн., що на 171 тис. грн. більше, ніж у 2017 році. Заборгованості станом на 01.05.2018р. немає.

3. На компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофипрофінансовано в розмірі 230,1 тис. грн., або на 8,3 тис. грн. більше, ніж у 2017 році. З них 42,4 тис. грн. було використано на погашення заборгованості минулого року. Прийнято розрахунків на 223,1 тис. грн., що складає 97,6% нарахувань минулого року або на 5,5 тис. грн. менше. Заборгованість станом на 01.05.2018р. становить 36,4 тис. грн..

4. По компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомозі на оздоровлення, у разі звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за чотири місяці 2018 року було профінансовано 16,7 тис. грн., це більше, ніж у 2017 році на 4,4 тис. грн. (на 35,8%), а фактично виплачено – 9 ,5 тис. грн., що на 2,2 тис. грн. більше відповідного показника минулого року. Заборгованість станом на 01.05.2018р. відсутня.

5. На оплату санаторно-курортних путівок громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,за січень - квітень 2018 року профінансовано 6 тис. грн.. Нарахувань у 2018 році не було.

Нараховано пільг населенню по енергетичній субвенції станом на 01.05.2018р. – 4920,2 тис. грн. Станом на 01.05.2017 року нараховано – 4334,9  тис. грн., це становить 13,5% відносно минулого 2017. Профінансовано відповідно надані послуги станом на 01.05.2018 р. в сумі –4729,5 тис. грн., в т. ч. на погашення заборгованості минулого року – 1877,4 тис. грн. Це на 595,4 тис. грн. менше, ніж станом на 01.05.2017 року. Заборгованість станом на 01.05.2018 р. становить 2068,1 тис. грн., що на 1456,9 тис. грн. менше ніж минулорічного періоду.

Надані пільги  по перевезенню автомобільним та  залізничним транспортом, станом на 01.05.2018р. в обліку не відображено через відсутність кошторисних призначень на квітень 2018 року. Фінансування відсутнє.. Заборгованість станом на 01.05.2018 р. становить 310,1 тис. грн.  по пільговому перевезенню, по залізничному перевезенню -55,0 тис. грн..

Нарахування пільг по ЧФ ПАТ «Укртелеком» відсутнє через відсутність  кошторисних призначень. Фінансування -0,00 тис. грн.. Заборгованість станом на 01.05.2018 р. – 0,0 тис. грн..

Нарахування пільг по твердому паливу та скрапленому газу станом на 01.05.2018р. відсутнє. Фінансування пільг станом на 01.05.2018р. по твердому паливу та скрапленому газу відсутне. Заборгованість станом на 01.05.2018 р. відсутня.

На утримання управління за 4 місяці 2018 року з державного бюджету виділено та профінансовано 1166,5 тис. грн., це на 404,2 тис. грн. або на 53% більше, проти минулого року. Використано – 1108,5 тис. грн., що на 371,6 тис. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року. В тому числі на заробітну плату виділено – 1104,4 тис. грн., це майже вдвічі більше від фонду заробітної плати відповідного періоду 2017 року. Заборгованості по заробітній платі та енергоносіях станом на 01.05.2018 року немає.

У 2018 році з державного бюджету виплачено  одноразової матеріальної допомоги інвалідам та малозабезпеченим особам на суму 4,9 тис. грн.. У квітні виплачено щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань у сумі  1711,2 тис. грн.. Для виплати довічних державних стипендій використано 5,5 тис. грн.. На виплату соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів було профінансовано та використано 199,6 тис. грн.. На виплату компенсації на оплату житлово-комунальних послуг особам, які переселилися з зони проведення АТО використано 158,5 тис. грн.. Військовослужбовцям, звільненим з військової строкової службивиплачено 7,3 тис. грн..

 

Головними державними соціальними інспекторами апарату управління праці та соціального захисту населення за період з 01.01.2018 р. по 30.04.2018 р. проведено перевіркупо836 особових справах отримувачів допомог та субсидій, що на122 перевірки чи на 17,08% більше,ніж за відповідний період 2017 року (714 перевірок), а самеперевірено:

- 11 перевірок по особових справах щомісячна адресна допомога особам, які переміщаються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, що на 11 особових справ чи на 100 % більше, ніж за відповідний період 2017 року (0о/с);

- 59 особових справ по достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів державної соціальної допомоги здійснювалося згідно рішення начальника управління або його заступника, що на 13 особових справ чи на 18,05 % менше, ніж за відповідний період 2017 року (72о/с);

- 299 особових справ по достовірності  інформації про доходи та майновий стан по субсидії, згідно рішення начальника управління або його заступника, що на 299 особових справ чи на 100 % більше, ніж за відповідний період 2017 року (0о/с);

- 26 перевірок особових справ по достовірності інформації про доходи та майновий стан по допомозі на дітей одиноким матерям з урахуванням доходу сім’ї, що на 7 перевірок чи на 36,84 % більше ніж за відповідний період 2017 року (19 о/с);

       - 91 сімей, одержувачів державної соціальної допомоги обстежено, із них 89 справ розглядалася на засіданні комісії по розгляду питань, пов’язаних з наданням населенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, що на 10 обстежень чи на 9,90 %  менше ніж за відповідний період 2017 року (101 о/с) з них, згідно рішення комісії:

76 сім’ям призначено державну соціальну допомогу, що на 13 призначень чи на 14,6% менше ніж за відповідний період 2017 року(89 о/с);

12 сім’ям відмовлено у призначенні державної соціальної допомоги.

- 297 обстежень сімей одержувачів субсидії, із них 297 справ розглядалися на засіданні комісії по розгляду питань, пов’язаних з наданням населенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, що на 147 обстежень чи на 33,10 % менше,  ніж за відповідний період 2017 року (444 о/с), з них, згідно рішення комісії:

297 заявникам призначено субсидію, що на 145 призначень чи 32,80 % менше ніж  за відповідний період 2017 року (442 о/с).

- 27 обстежень сімей – допомога на догляд малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, що на 1 обстеження чи на 3,84% більше ніж за відповідний період 2017 року (26 обстежень);

- 3 обстеження сімей для щомісячного отримання пільг, «учасник бойових дій» за місцем фактичного проживання заявника, що дорівнює кількості обстежень за відповідний період 2017 року (3 обстеження);

- 1 обстеження сім’ї для щомісячного отримання пільг, «ветеран війни» за місцем фактичного проживання заявника, що на 1 обстеження чи на 50% більше ніж за відповідний період 2017 року (0 обстежень);

- 3 обстеження сім’ї для щомісячного отримання пільг, «багатодітна сім’я» за місцем фактичного проживання заявника, що на 2 обстеження чи на 100 %більше ніж за відповідний період 2017 року (1 обстеження);

- 17 обстежень сімей – допомога внутрішньо переміщеним особам на проживання, що на 29 обстежень чи на 63,04 % менше ніж за відповідний період 2017 року (46 обстежень).

- 2 обстеження сім’ї – допомога при народженні дитини, що на 2 обстеження чи на 100 % більше ніж за відповідний період 2017 року (0 обстежень).

 

       На запит ДСЗН відправлено 51відповідний пакет документів на призначення одноразової грошової допомоги згідно звернень громадян району у вищестоящі органи влади, що на 1 пакет документів чи на 1,92% менше ніж за відповідний період 2017 року (52 пакети документів).

 

Інформація

про надання одноразової грошової допомоги з районної комплексної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення“Турботана 2016 – 2018 роки.

 

Протягом січня - квітня 2018 року з районної комплексної програмисоціальної підтримки малозабезпечених верств населення  «Турбота» надано одноразову грошову допомогу 116жителям Кіцманського району на загальну суму 89 150 грн.:

 

І.Згідно рішення районної комісії з розподілу коштів, виділених на районну комплексну програму соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» надано одноразову грошову допомогу 75 жителям району на загальну суму51 900 грн.

 

ІІ. З 01.01.2018 р. виплачується щомісячна грошова допомога матерям померлих воїнів-афганців, матерям (батькам), сини яких загинули (померли) під час служби в армії та вдовам (які вдруге не вийшли заміж) – 22 громадянам на загальну суму 3 300 грн. Всього виплачено – 13 200 грн.

 

ІІІ.Із депутатського фонду протягом січня - квітня 2018 року надано одноразову грошову допомогу 19 жителям району на загальну суму  24 050 грн.

 

Інформація

про надання одноразової грошової допомоги з Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції (учасників бойовиї дій)та членів їх сімей на 2017 – 2018 роки.

 

Згідно рішення постійно діючої робочої групи з розподілення коштів, виділених на Програму соціальної підтримки учасників антитерористичної операції (учасників бойовиї дій) та членів їх сімей протягом січня - квітня 2018 р. надано одноразову грошову допомогу 64 учасникам АТО на загальну суму136 000 грн.

 

Відділом персоніфікованого обліку пільгової категорії населенняведеться постійна робота, пов’язана із збиранням, перевіркою достовірності, систематизацією та зберіганням інформації про фізичних осіб, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства для заповнення бази ЄДАРП.

Станом на 01.05.2018 року стан наповнення бази ЄДАРП по Кіцманському району становить відповідно:

  1. Згідно Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» - 1711 чол., що на  161 чол. чи на  8,6 % менше ніж за відповідний період 2017 року ( 1872 чол.).
  2. Згідно Закону України  «Про соціальний захист дітей війни» -4203 чол., що на 350 чол. чи на7,7 % менше ніж за відповідний період 2017 року (4553 чол.).
  3. Згідно Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку» - 2123 чол., що на 140 чол. чи на  6,2 %, менше ніж за відповідний період 2017 року ( 2263 чол.).
  4. Згідно Закону України «Про статус ветеранів військової служби та ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист» - 123 чол., що на 5 чол. чи на 3,9 %, більше ніж за відповідний період 2017 року (128 чол.).
  5. Згідно Закону України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» - 55 чол., що на 1 чол. чи на1,8 %, менше ніж за відповідний період 2017 року (54  чол.).
  6. Згідно Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 3384 чол., що на 133 чол. чи на 3,8 %, менше ніж за відповідний період 2017 року ( 3517 чол.).
  7. Згідно Закону України «Про освіту», «Основ законодавства України про охорону здоров’я» та «Основ законодавства України про культуру» -  571 чол., що на 12 чол. чи на2,05 %, менше ніж за відповідний період 2017 року (  583 чол.).
  8. Згідно Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» - 1112 чол., що на41 чол. чи на 3,5 %, менше ніж за відповідний період 2017 року ( 1153 чол.).
  9. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» 745 -   багатодітних сімей, що на148 сімей чи на  24,7 %, менше ніж за відповідний період 2017 року ( 597 чол ).

Основною причиною зменшення кількості пільговиків, які перебувають на обліку у відділі є смертність.

Крім того, кількість осіб, які користуються пільгами зменшилася відповідно до Постанови КМУ від 4.06.2015р. «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї».

Відділом персоніфікованого обліку пільгової категорії населення здійснюється електронний обмін з 7 організаціями – надавачами послуг (Кіцманський РЕМ, Кіцманський ЧФ ПАТ «Укртелеком» цех ТП №3, ТОВ «Чернівцігаз збут», Кіцманський ВУЖКГ, Неполоковецький комунгосп, Лужанський експериментальний завод, П/П Плотніков).

Щомісяця відділом ведеться робота, щодо опрацювання списків померлих пільговиків, що надаються Відділом державної реєстрації актів цивільного стану Кіцманського районного управління юстиції для зняття їх з обліку в базі даних ЄДАРП та для припинення нарахування пільг організаціями – надавачами послуг.

Відповідно до Методичних рекомендацій, щодо ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, затверджених наказом Міністерством праці та соціальної політики України від 28.08.2008р. № 380 відділом щомісяця ведеться робота щодо пошуку та опрацювання списків двійників по району.

З питань, що належать до компетенції відділу постійно здійснюється робота щодо розгляду звернень громадян в строки, передбачені чинним законодавством.

Відділом надаються консультації та роз’яснення громадянам з питань оформлення документів для призначення пільг та соцкомпенсацій, а також координується робота соціальних працівників сільських рад, щодо приймання документів від заявників на місцях для призначення пільг та соцкомпенсацій.

Щомісяця відділом ведеться робота по обміну посвідчень нового зразка учасникам ліквідації та потерпілим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, а також присвоєння статусу та видача нових посвідчень.

 

         Видано посвідчень із статусом:

- інваліда війни – 7 шт.;

- вкладки до посвідчення «Інвалід війни» - 5 шт.;

- видано 1 лист талонів на проїзд із 100% знижкою для ветеранів війни;

- видано 7 листів талонів на проїзд із 50% знижкою для ветеранів війни;

        - ветеран праці – 3 шт.;

        - вдова померлого ліквідатора аварії на ЧАЕС 1 категорії -1 шт.;

        - особа (ЧАЕС) 1 кат. - 3 шт.;

        - дитина потерпіла внаслідок аварії на ЧАЕС – 5 шт.;

        - вкладка до посвідчення особи потерпілої внасл. аварії на ЧАЕС -  3 шт.;

        - багатодітна сім ‘я – 42 шт.;

        - дитина з багатодітної сім’ї – 98 шт.

 

Прийнято 2 пакети документів для встановлення почесного звання «Мати-героїня».

Видано 8 направлень в центр зайнятості для професійної адаптації учасників АТО.

          Прийнято 2 пакет документів від інвалідів для постановки на чергу для забезпечення спецавтотранспортом.

          Видано 5 санаторно-курортних путівки на оздоровлення. 

      

          Видано 45 направлень для забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації.

          Видано 30 направлень для забезпечення ортопедичним взуттям.

      

  Направлено у центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 13 чол.

  Сформовано 3 розпорядженняна виплату коштів для відшкодування витрат на похованняінвалідів війни та учасників бойових дій.

 

 

Сектором з питань працідля перевірки дотримання легалізації зарплати по району (а саме, виявлення не зареєстрованих працівників та дотримання мінімальних гарантій у приватних підприємцях та приватних підприємствах) створена комісія, в яку входять працівники Держпраці, УПСЗН, центру зайнятості, державної податкової інспекції та управління Пенсійного фонду України. За січень-квітень 2018 року проведено 29 обстежень по оплаті праці та соціально-трудових відносинах, по дотриманню мінімальних гарантій та легалізації зарплати на підприємствах району різних форм власності та у фізичних осіб-підприємців, співвідношення становить 58 %до відповідного періоду 2017 року (50 перевірок). За результатами обстежень виявлено 10 не зареєстрованих осіб, що становить 1000 % до минулого року (1 особа). В результаті роботи проведеної із суб’єктом господарювання працівник оформлений відповідно до чинного законодавства

Забезпечено постійний моніторинг стану погашення заборгованості із заробітної плати, проводиться вивчення стану соціально-трудових відносин на підприємствах усіх форм власності, в тому числі рівня оплати праці, своєчасного запровадження мінімальних розмірів заробітної плати, дотримання міжкваліфікаційних та міжпосадових співвідношень в оплаті праці.

За оперативними даними заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.05.2018 р. відсутня, зменшення становить 100 % до 01.05.2017 року (76,9 тис. грн.).   

Розглянуто 21колективних договорів, які було подано на повідомну реєстрацію, що становить 22,8 % до відповідного періоду 2017 року (92 колективних договорів).

Протягом січня-квітня 2018 року  надійшло 31повідомлення щодо насильства у сім’ї, що становить 42,5 % до відповідного періоду 2017 року (73 звернення). Звернень з приводу гендерної рівності на торгівлі людьми не надходило.  

Сектором інформаційно – технічної підтримки за січень-квітень 201року перевірено 450 пенсійних справ у Пенсійному фонді.

Також сектором:

  • надавалася допомога та консультації усім відділам та підрозділам управління з приводу роботи комп’ютерної техніки та комп’ютерних програм;
  • проведено оновлення програмного забезпечення та баз даних, по мірі їх надходження.
  • надано ряд консультацій по роботі з оновленим програмним забезпеченням Asopdsoc,ЄДАРП та ПК «Житлові субсидії».
  • проведена архівація всі наявних робочих баз  B_aso, B_dog, B_pom, ЄДАРП, B_aso(єдарп),Subsidyна випадок поломки сервера;
  • проведено оновлення антивірусних програмам;
  • проведено перевірку антивірусними програмами частини файлів на мережевих дисках та частину локальних дисків комп’ютерів управління;
  • проводилась щоденна архівація бази ПК «Житлові субсидії», Asopdsoc (B_pom, B_dog, B_aso),та ЄДАРП;
  • здійснено передачу баз даних пільговиків (Reester, Klsoc2, Klsoc3), бази даних житлових субсидій (Subsidy), в Департамент управління праці та соціального захисту населення;
  • постійно здійcнюється прийом по електронній пошті (E-mail) – повідомлень від Департаменту управління праці та соціального захисту населення та інших адресатів, відправляються повідомлень з різного роду інформаціями та відповідями;
  • здійснено виконання доручень керівного складу по допомозі в своєчасній подачі інформації та відповідей на скарги та заяви громадян та ін.
  • здійснено закриття місяця по всіх видах допомог та житлових субсидій. Передано базу даних в Головне управління праці та соціального захисту населення.
  • проведено вигрузку та формування електронних відомостей з бази даних для відправлення засобами ЕЦП до казначейства.
  • проведено вигрузку та формування електронних відомостей з бази даних для відправлення в банківські установи.
  • протягом січня-квітнямісяця відправлено 133 запитів до ДФС. Отримано, та оброблено відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми доходівна 8389 особи.
  • протягом січня-лютогомісяця відправлено 35 запитів до ПФУ. Отримано, та оброблено відомостіз ПФУ на 2399  особи.
  • проведено вигрузку, «до МФУ», «до НДІ», «до ЦБС» з бази житлових субсидій «Subsidy» для подальшого відправлення засобами захищеного зв’язку''Крипто сервер. Модуль шифрування''на Центр для проведення моніторингу НДІ Міністерства соціальної політики України.
  • проведено вигрузку «до ЄДАРП» з бази житлових субсидій «Subsidy» списків осіб яким призначено субсидію. Для подальшого експортування їх в базу ЄДАРП.
  • проведено вигрузку з бази ЄДАРП за допомогою ПТК «Звірка інформації ЄДАРП» у dbf-файли списків пільговиків «яким закрито пільгу у зв’язку із призначенням субсидії» із подальшим їх відправленням, засобами електронної пошти (E-mail) до організацій надавачів послуг.
  • проведено масовий перерахунок з 01.04.2018 . Перераховано13144 справ пояким призначено субсидiю для вiдшкодування витратна оплату житлово-комунальних послуг.

 

       Кіцманський районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Дзвіночок"працює згідно річного плану роботи на  2018р., який включає організаційні заходи:

 

  • Організація педагогічної реабілітації .
  • Організація психологічної реабілітації.
  • Медичний супровід.
  • Робота з батьками.
  • Навчання та надання практичної допомоги.
  • Заходи суспільного впливу, свята, розваги, екскурсії.

   Центр відвідує 29дітей, до2років та 2-18 років. Затверджено 4 групи, щоденне навантаження дітей в групі  становить 8-10дітей. Режим роботи 8.30 до 18.30 год., з понеділка по п’ятницю.

Спеціалістами центру  були проведені  батьківські збори на тему:

“Комплектація груп в І півріччі 2018року -обговорення спільних проблем” 26.01.2018р.

За лютий  місяць 2018 рокубуло проведено тематичне заняття:

“Стрічається весна з зимою” 16.02.2018р.

Спеціалістами центру були проведені консультації для батьків:

“Командний дух” вправа дзеркало 15.02.2018р.

26.02.2018 року було проведено святковий захід присвячений 15 - річниці з дня створення центру соціальної реабілітації дітей - інвалідів "Дзвіночок".

За березень  місяць 2018 рокубуло проведено свято:

“8 березня –свято жінок” 07.03.2018р.

Спеціалістами центру була проведені консультації на тему:

« Права та обов'язки батьків” памятка для батьків» 07.03.0218р.

За квітень місяць були проведення свята:

«1 квітня- день сміху» 02.04.2018р.

«Пасхальні вітання» 13.04.2018р.

Спеціалістами центру була проведені консультації на тему:

«ОБЖД» 06.04.2018р.

 

 

         Щоденно проводилися заняття, різноманітні екскурсії, прогулянки.

Спеціалістами центру велася робота відповідно індивідуальної програми реабілітації та розвитку дитини. Відповідно до цілей впроваджуються  індивідуальні методи і прийоми у роботі з дітьми - інвалідами.

 

 

 

 

 

     Начальник управління                                                                                   Р. Височина

-