Процес державної реєстрації нерухомості – сфера, яка ніколи не втрачає своєї актуальності

05.05.2017 | 10:57
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Кіцманський район

Центр надання адміністративних послуг Кіцманської РДА пропонує вам доступні коментарі, заступника Міністра юстиції з питань державної реєстрації на найпопулярніші питання,які виникають в громадян при реєстрації речових прав на нерухоме майно. Отже, розпочнемо!

1. У які строки проводиться державна реєстрація прав?

Заява, з якою Ви звертаєтесь до адміністратора ЦНАПу реєструється невідкладно. Усі інші дії ( в залежності від того, що саме Ви реєструєте) –після реєстрації заяви, але не пізніше 5 робочих днів, а для обтяжень та іпотек – не пізніше 2 робочих днів.

Питання друге: «Який документ я отримаю за результатами проведення державної реєстрації?»

За результатами державної реєстрації Ви за бажанням можете отримати витяг з Державного реєстру прав з підписом та печаткою державного реєстратора, цей витяг буде свідчити про проведену державну реєстрацію.

3. Яким чином зареєструвати заяву про заборону?

Якщо Ви вирішили зареєструвати заяву про заборону вчинення реєстраційних дій, то Ви знову маєте звернутися до адміністратора ЦНАПу. Таку заяву він невідкладно реєструє у базі даних. Протягом 10 робочих днів після реєстрації вказаної заяви власник має подати замість заяви рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій.

4. Чи залишаться у реєстраційній справі паперові копії документів, на підставі яких виникає чи припиняється право власності, чи повертаються власнику?

Світ переходить в електронний формат. Користуватись паперовими носіями не зручно ( вони губляться та псуються), тому тепер копії документів, на підставі яких було проведено реєстраційні дії, зберігаються в електронному форматі (їх відскановує адміністратора ЦНАПу під час проведення реєстрації). А ось оригінали повертаються заявнику.

5. Після проведення реєстрації куди відправляються сформовані реєстраційні справи та, відповідно, де вони зберігаються?

Сформовані у паперовій формі справи зберігаються виключно виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями за місцезнаходженням зареєстрованої Вами нерухомості.

6. Чи існує можливість провести державну реєстрацію майна за прискореними строками?

Особа має право здійснити прискорену реєстрацію прав на нерухоме майно за два робочі дні, за один день та за 2 години з моменту прийняття заяви. Питання полягає лише у тому чи готові Ви додатково платити за таку послугу до 8000 гривень.

Сподіваємось, що ця актуальна інформація буде дійсно корисною!

Ми цінуємо Ваш час!

 

 

 

Начальник відділу-керівник 

Центру надання адміністративних 

І.В.Антонюк

 

 

-